اشتباه ، مسئله ، مشکل برخورد نحوه برخورد

اشتباه ، مسئله ، مشکل: برخورد نحوه برخورد مجلس شورای اسلامی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی نمایش ساختگی نیکی هیلی در شرکت ملل قانع‌کننده نبود / بعیدی‌نژاد

سفیر کشورمان در لندن در پیج اینستاگرام خود با اشاره به بیانات سفیر آمریکا در شرکت ملل در یادداشتی نمایش وی را به آن علت که هیچ سندی در قبال ادعاهایش ارایه نکرد،

نمایش ساختگی نیکی هیلی در شرکت ملل قانع‌کننده نبود / بعیدی‌نژاد

بعیدی نژاد: نمایش ساختگی نیکی هیلی در شرکت ملل قانع کننده نبود

عبارات مهم : ایران

سفیر کشورمان در لندن در پیج اینستاگرام خود با اشاره به بیانات سفیر آمریکا در شرکت ملل در یادداشتی نمایش وی را به آن علت که هیچ سندی در قبال ادعاهایش ارایه نکرد، قانع کننده نداست.

به گزارش ایسنا، متن یادداشت حمید بعیدی نژاد به شرح زیر است:

نمایش ساختگی نیکی هیلی در شرکت ملل قانع‌کننده نبود / بعیدی‌نژاد

خانم نیکی هیلی سفیر آمریکا در شرکت ملل با قرار دادن موشکی به عنوان پیش زمینه صحنه مصاحبه خود با منتخبی از خبرنگاران در نیویورک، تلاش تبلیغاتی زیادی کرد که خبرنگاران را قانع کند که کشور عزیزمان ایران موشک های مورد نیاز را جهت پرتاب به سعودی در اختیار یمن قرار داده هست. ولی شواهد فنی بسیار محدودی که وی بیان کرد و حتی قادر به نشان دادن آنها هم نبود به هیچ وجه جهت اثبات اینکه این همان موشک قیام کشور عزیزمان ایران هست، کافی نبود. حتی به فرض اثبات ایرانی بودن موشک، او جهت اینکه ثابت کند که این موشک ایرانی از یمن به عربستان شلیک شده است است دو امر دیگر را باید ثابت می کرد که اصلا نتوانست و حتی آنها را مطرح هم نکرد.

اول، این موشک دقیقا همان است که به فرودگاه عربستان پرتاب شده است است و آنها همان موشک و نه موشکی از جای دیگر را حالا جهت نمایش به نیویورک آورده اند، دوم اینکه باید ثابت می کرد کشور عزیزمان ایران این موشک را مخفیانه بعد از وقت تصویب قطعنامه تحریمی شورای امنیت علیه یمن و نه قبل از قطعنامه به ارتش آن کشور انتقال یافته کرده است.

سفیر کشورمان در لندن در پیج اینستاگرام خود با اشاره به بیانات سفیر آمریکا در شرکت ملل در یادداشتی نمایش وی را به آن علت که هیچ سندی در قبال ادعاهایش ارایه نکرد،

حتی با اثبات این موارد زن هیلی باید دلایل قانع کننده ای ارائه می کرد که چگونه در شرایطی که یمن تحت شدیدترین نظارت های بین المللی و تحت محاصره کامل دریایی و هوایی و زمینی قرار دارد، کشور عزیزمان ایران توانسته است تعداد زیادی از این موشک ها را به یمن تحویل دهد که شواهدی هم جهت آن ارائه نکرد.

در هر حال، در همان ساعاتی که زن هیلی مشغول اجرای این نمایش ساختگی بود، عربستان باز هم با سلاح های آمریکایی خود به یمن حمله کرد که در اثر آن عده زیادی کشته شدند. بی شک آمریکا که خود با صدور ده ها میلیارد دلار اسلحه به عربستان نقش مستقیمی در کشتار مردم بی گناه دارد، از هیچ گونه مشروعیتی برخوردار نیست که بخواهد خود را در جایگاه دفاع از مردم یمن قرار داده و بحثی نسبت به ضرورت توقف سلاح به یمن را دنبال کند.

واژه های کلیدی: ایران | نمایش | آمریکا | ایرانی | عربستان | آمریکایی | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار