اشتباه ، مسئله ، مشکل برخورد نحوه برخورد

اشتباه ، مسئله ، مشکل: برخورد نحوه برخورد مجلس شورای اسلامی اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار پزشکی رایحه‌ای که ممکن است سرطان را شکست دهد

اگر به شما گفته شود رایحه‌ای وجود دارد که ممکن است تومورهای سرطانی مثانه را از بین ببرد، احتمالا فکر می‌کنید با موردی در کتاب‌ها یا فیلم‌های علمی تخیلی مواجه هس

رایحه‌ای که ممکن است سرطان را شکست دهد

رایحه ای که ممکن است سرطان را شکست دهد

عبارات مهم : استفاده

اگر به شما گفته شود رایحه ای وجود دارد که ممکن است تومورهای سرطانی مثانه را از بین ببرد، احتمالا فکر می کنید با موردی در کتاب ها یا فیلم های علمی تخیلی مواجه هستید. ولی به نظر می رسد این شرایط واقعیت دارد.

به گزارش عصر کشور عزیزمان ایران به نقل از کر۲ نوشت: نتیجه های پژوهشی تازه که در نشریه پزشکی Frontiers in Physiology انتشار یافته هست، نشان می دهد که تومورهای سرطان مثانه دارای گیرنده های بو (رایحه) هستند. به بیان دیگر، آنها از قدرت بویایی برخوردار هستند. بله درست خوانده اید. تصور اینکه سرطان دارای حس بویایی باشد عجیب و سخت است ولی این کشف تازه می تواند به ما در درک بهتر ابعاد متفاوت این بیماری دلواپس کننده و کشنده کمک کند.

به گفته انجمن سرطان آمریکا، سرطان مثانه چهارمین نوع مرسوم سرطان بین مردان است ولی از شیوع کمتری بین زنان برخوردار هست. بنا بر برآوردهای صورت گرفته، طی امسال تنها در آمریکا بیش از ۸۱ هزار مورد تازه از مبتلا شدن به سرطان وجود خواهد داشت و به نظر می رسد بیش از ۱۷ هزار نفر به واسطه سرطان مثانه جان خود را از دست بدهند. سرطان مثانه زیاد افرادی که بیش از ۵۵ سال سن دارند را تحت تاثیر قرار می دهد. نود درصد افرادی که دارای سرطان مثانه هستند بیش از ۵۵ سال سن دارند، ولی میانگین سن تشخیص این بیماری ۷۳ سال است.

رایحه‌ای که ممکن است سرطان را شکست دهد

پژوهشگران نه تنها دریافتند که تومورهای سرطان مثانه از قدرت بویایی برخوردار هستند، بلکه متوجه شدند که تومورها از رایحه چوب صندل نیز خوششان نمی آید. زمانی که سرطان مثانه در تماس با ترکیباتی به نام های سندرانول (Sandranol) و سنتانول (Santanol) که در چوب صندل یافت می شوند، قرار می گیرد با تکرر کمتری تقسیم می شود. تومورهای سرطانی جهت رشد به تقسیم سلولی وابسته هستند، از این رو کم کردن تکرار تقسیم سلولی به معنای رشد کمتر تومور است.

همچنین، پژوهشگران دریافتند زمانی که سرطان مثانه در تماس با ترکیبات چوب صندل قرار می گیرد تحرک کمتری دارد. بر همین اساس، ممکن است این شرایط به معنای کم کردن احتمال گسترش سرطان به بخش های دیگر بدن باشد که به نام متاستاز آشنا می شود.

اگر به شما گفته شود رایحه‌ای وجود دارد که ممکن است تومورهای سرطانی مثانه را از بین ببرد، احتمالا فکر می‌کنید با موردی در کتاب‌ها یا فیلم‌های علمی تخیلی مواجه هس

در شرایطی که پژوهش در زمینه استفاده از چوب صندل و رایحه آن در درمان سرطان مثانه همچنان نوپاست، ولی این گیاه جهت افراد بسیاری که از این بیماری زحمت می برند می تواند امیدبخش باشد.

پژوهشی دیگر نیز نشان داده است که چوب صندل از شاخصه های ضد سرطان برخوردار هست. در یک مطالعه که در نشریه Anticancer Research منتشر شد، پژوهشگران دریافتند که چوب صندل دارای فواید ضد سرطان در برابر سرطان های ملانوما و غیر ملانومای پوست، و همچنین سرطان های پروستات و پستان است.

روغن اساسی چوب صندل نیز نشان داده است که از فواید ضد التهابی نیرومند سود می برد که ممکن است جهت سرطان نیز بافایده باشد لیکن این بیماری با التهاب پیوند خورده هست. بنابر مطالعه ای که در نشریه پزشکی Phytotherapy Research منتشر شد، دانشمندان دریافتند که روغن اساسی چوب صندل جهت اصلاح التهاب پوست دارای فعالیت ضد التهابی قابل مقایسه با داروی ایبوپروفن است.

رایحه‌ای که ممکن است سرطان را شکست دهد

چوب صندل عمدتا به شکل روغن اساسی در دسترس هست. این محصول را می توان به صورت مستقیم روی پوست استفاده کرد. همواره پیش از انجام این کار آزمایش حساسیت پوست را فراموش نکنید. یک قطره از روغن را روی قسمت داخلی مچ دست یا بخشی دیگر از بدن ریخته و جهت بررسی احتمال حساسیت ۷۲ ساعت صبر کنید. بهتر است روغن اساسی چوب صندل به صورت رقیق شده است استفاده شود و جهت این کار می توانید از روغن نارگیل یا یک روغن حامل دیگر استفاده کنید. همچنین، از روغن اساسی چوب صندل می توانید در یک دیفیوزر استفاده کنید. هشت تا ۱۰ قطره از روغن را به یک دیفیوزر اضافه کرده و دستورالعمل دستگاه را دنبال کنید.

اگر به شما گفته شود رایحه‌ای وجود دارد که ممکن است تومورهای سرطانی مثانه را از بین ببرد، احتمالا فکر می‌کنید با موردی در کتاب‌ها یا فیلم‌های علمی تخیلی مواجه هس

واژه های کلیدی: استفاده | درمان سرطان | اخبار پزشکی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار